Zapalovací cívky


Zapalovací cívka IC-CDI-S.
Indukční cívka určená pro kapacitní zapalování - např. naše CDI, DC-CDI, DC-CDI-P, DCCDIP2, DCCDIP2 race. Rozteč upevňovacích otvorů 55 mm pro M6. Odpor primárního vinutí 0,3 Ohm, indukčnost 0,31 mH. Délka kabelu 35 cm. Výměna kabelu jednoduchá.



Zapalovací cívka IC-CDI-F.
Lehká indukční cívka určená pro kapacitní zapalování - např. naše CDI, DC-CDI, DC-CDI-P, DCCDIP2, DCCDIP2 race. Upevňovací otvor pro M6. Odpor primárního vinutí 0,2 Ohm, indukčnost 0,08 mH. Délka kabelu 38 cm. Výměna kabelu jednoduchá.



Zapalovací cívka Z431.
Indukční cívka určená pro některé druhy induktivního zapalování (např. některé verze našich zapalování TCI, TCIP4, Racing 3). Odpor primárního vinutí 0,8 Ohm, indukčnost 3,64 mH. Upozorňujeme, že ji nelze použít s originálními zapalováními na japonských motocyklech. Lze ji použít i pro kapacitní zapalování. Bez kabelu. Výměna kabelu jednoduchá.



Zapalovací cívka IC-TCI-OLD.
Indukční cívka určená pro induktivního zapalování (např. naše zapalování TCI, TCIP4, Racing 3). Odpor primárního vinutí 2,3 Ohm. Indukčnost 7,51 mH. Bez kabelu. Výměna kabelu jednoduchá.



Zapalovací cívka IC-TCI-S.
Indukční cívka určená pro induktivního zapalování (např. naše zapalování TCI, TCIP4, Racing 3). Odpor primárního vinutí 3,3 Ohm, indukčnost 9,44 mH. Rozteč upevňovacích otvorů 80 mm pro M5. Délka kabelu 45 cm. Výměna kabelu jednoduchá.



Zapalovací cívka Z43.
Dvouvývodová indukční cívka určená pro některé druhy induktivního zapalování (např. některé verze našich zapalování TCI, TCIP4, Racing 3). Odpor primárního vinutí 0,8 Ohm, indukčnost 3,64 mH. Upozorňujeme, že ji nelze použít s originálními zapalováními na japonských motocyklech. Lze ji použít i pro kapacitní zapalování. Bez kabelů. Výměna kabelů jednoduchá.



Zapalovací cívka IC-TCI-D.
Dvouvývodová indukční cívka určená pro induktivního zapalování (např. naše zapalování TCI, TCIP4, Racing 3). Odpor primárního vinutí 3,7 Ohm, indukčnost 11,39 mH. Lze použít s originálními zapalováními na japonských motocyklech. Rozteč upevňovacích otvodů 90 mm pro M6. Délka kabelů 38 cm. Kabely jsou napevno - výměna kabelů je obtížná až nemožná.



Zapalovací cívka IC-TCI-D2.
Dvouvývodová indukční cívka určená pro induktivního zapalování (např. naše zapalování TCI, TCIP4, Racing 3). Odpor primárního vinutí 2,7 Ohm, indukčnost 15,15 mH. Lze použít s originálními zapalováními na japonských motocyklech. Rozteč upevňovacích otvodů 102,5 mm pro M6. Bez kabelů. Výměna kabelů jednoduchá.
ic-tci-d2


Zapalovací cívka IC-TCI-D3.
Dvouvývodová indukční cívka určená pro induktivního zapalování (např. naše zapalování TCI, TCIP4, Racing 3). Odpor primárního vinutí 2,4 Ohm, indukčnost 3,65 mH. Lze použít s originálními zapalováními na japonských motocyklech. Rozteč upevňovacích otvodů 80 mm pro M6. Bez kabelů. Výměna kabelů jednoduchá.
ic-tci-d3


Zapalovací cívka IC-CDI-D.
Dvouvývodová indukční cívka určená pro kapacitní zapalování (např. naše zapalování CDI, DC-CDI, DC-CDI-P, DCCDIP2, DCCDIP2 race). Odpor primárního vinutí 0,3 Ohm, indukčnost 0,67 mH. Rozteč upevňovacích otvodů 90 mm pro M6. Délka kabelů 38 cm. Kabely jsou napevno - výměna kabelů je obtížná až nemožná.



Zapalovací cívka IC-CDI-D2.
Dvouvývodová indukční cívka určená pro kapacitní zapalování (např. naše zapalování CDI, DC-CDI, DC-CDI-P, DCCDIP2, DCCDIP2 race). Odpor primárního vinutí 0,3 Ohm, indukčnost 0,26 mH. Rozteč upevňovacích otvodů 60 mm pro M6. Délka kabelů 17 cm. Kabely jsou napevno - výměna kabelů je obtížná až nemožná.
ic-cdi-d2


Zapalovací cívka COP1.
"Coil on plug" indukční cívka určená pro induktivního zapalování (např. naše zapalování TCI, TCIP4, Racing 3).Odpor primárního vinutí 1,1 Ohm, indukčnost 1,92 mH. Lze ji použít i pro kapacitní zapalování.